Creëren van een platform voor slimme lokale voedselketens
Lokalist worstelde met hun positionering. Ze wilden makers en kopers verbinden, maar konden lastig uitleggen wat hun rol precies was. Tijd voor duidelijkheid. We hielpen Lokalist om zich te herpositioneren als B2B-platform voor efficiënte en duurzame streekhandel, een slimme schakel tussen boeren, chefs en cateringbedrijven. Want Lokalist gelooft: als je lokaal slimmer samenwerkt, wordt beter eten uit de regio voor iedereen bereikbaar.
Services
Merkstrategie
Merkidentiteit
Visueel design
Art direction
Communicatie
Website design
Creëren van een platform voor slimme lokale voedselketens
Lokalist worstelde met hun positionering. Ze wilden makers en kopers verbinden, maar konden lastig uitleggen wat hun rol precies was. Tijd voor duidelijkheid. We hielpen Lokalist om zich te herpositioneren als B2B-platform voor efficiënte en duurzame streekhandel, een slimme schakel tussen boeren, chefs en cateringbedrijven. Want Lokalist gelooft: als je lokaal slimmer samenwerkt, wordt beter eten uit de regio voor iedereen bereikbaar.
Creëren van een platform voor slimme lokale voedselketens
Lokalist worstelde met hun positionering. Ze wilden makers en kopers verbinden, maar konden lastig uitleggen wat hun rol precies was. Tijd voor duidelijkheid. We hielpen Lokalist om zich te herpositioneren als B2B-platform voor efficiënte en duurzame streekhandel, een slimme schakel tussen boeren, chefs en cateringbedrijven. Want Lokalist gelooft: als je lokaal slimmer samenwerkt, wordt beter eten uit de regio voor iedereen bereikbaar.




Made to grow
Samen met Lokalist ontwikkelden we een complete merkstrategie, van positionering en visuele identiteit tot communicatie en middelen. Met de introductie van de term ‘streekhandel’ gaven we woorden aan hun rol: een platform voor slimme, lokale handel. Maar Lokalist is meer dan een platform. Het is een beweging. Ze helpen hun partners om lokaal te denken en slim te handelen, zodat het beste uit de regio voor iedereen beschikbaar wordt.
Made to grow
Samen met Lokalist ontwikkelden we een complete merkstrategie, van positionering en visuele identiteit tot communicatie en middelen. Met de introductie van de term ‘streekhandel’ gaven we woorden aan hun rol: een platform voor slimme, lokale handel. Maar Lokalist is meer dan een platform. Het is een beweging. Ze helpen hun partners om lokaal te denken en slim te handelen, zodat het beste uit de regio voor iedereen beschikbaar wordt.
Made to grow
Samen met Lokalist ontwikkelden we een complete merkstrategie, van positionering en visuele identiteit tot communicatie en middelen. Met de introductie van de term ‘streekhandel’ gaven we woorden aan hun rol: een platform voor slimme, lokale handel. Maar Lokalist is meer dan een platform. Het is een beweging. Ze helpen hun partners om lokaal te denken en slim te handelen, zodat het beste uit de regio voor iedereen beschikbaar wordt.













