Stimuleren van een beweging voor beter eten

Ekomenu maakt gezond eten makkelijk. 100% biologisch, vers van het land, en boordevol smaak. Met hun volledig biologische maaltijdbox en BIO-webshop helpen ze mensen om beter te eten. Goed voor jezelf én voor de planeet. Maar in een markt vol vergelijkbare maaltijdboxen, hoe zorg je dan dat je opvalt?

Services

Strategie
Merkidentiteit
Visuele identiteit
Art direction
Brand experience design
Website design

Stimuleren van een beweging voor beter eten

Ekomenu maakt gezond eten makkelijk. 100% biologisch, vers van het land, en boordevol smaak. Met hun volledig biologische maaltijdbox en BIO-webshop helpen ze mensen om beter te eten. Goed voor jezelf én voor de planeet. Maar in een markt vol vergelijkbare maaltijdboxen, hoe zorg je dan dat je opvalt?

Stimuleren van een beweging voor beter eten

Ekomenu maakt gezond eten makkelijk. 100% biologisch, vers van het land, en boordevol smaak. Met hun volledig biologische maaltijdbox en BIO-webshop helpen ze mensen om beter te eten. Goed voor jezelf én voor de planeet. Maar in een markt vol vergelijkbare maaltijdboxen, hoe zorg je dan dat je opvalt?

Voel je goed, eet beter

Ekomenu vroeg ons om een merkverhaal en visuele stijl te ontwikkelen die hun missie voelbaar maken. Met een fris logo, levendige kleuren, speelse illustraties en een eigen iconenset straalt alles nu uit waar Ekomenu voor staat: positief, smaakvol en goed voor mens en planeet. Het nieuwe ontwerp ademt de kern van het merk: optimistisch, nuchter en gedreven door betekenis. Geen kortstondige hype, maar een merk met een heldere koers, dat mensen elke dag opnieuw uitnodigt om meer van het goede te eten.

Voel je goed, eet beter

Ekomenu vroeg ons om een merkverhaal en visuele stijl te ontwikkelen die hun missie voelbaar maken. Met een fris logo, levendige kleuren, speelse illustraties en een eigen iconenset straalt alles nu uit waar Ekomenu voor staat: positief, smaakvol en goed voor mens en planeet. Het nieuwe ontwerp ademt de kern van het merk: optimistisch, nuchter en gedreven door betekenis. Geen kortstondige hype, maar een merk met een heldere koers, dat mensen elke dag opnieuw uitnodigt om meer van het goede te eten.

Voel je goed, eet beter

Ekomenu vroeg ons om een merkverhaal en visuele stijl te ontwikkelen die hun missie voelbaar maken. Met een fris logo, levendige kleuren, speelse illustraties en een eigen iconenset straalt alles nu uit waar Ekomenu voor staat: positief, smaakvol en goed voor mens en planeet. Het nieuwe ontwerp ademt de kern van het merk: optimistisch, nuchter en gedreven door betekenis. Geen kortstondige hype, maar een merk met een heldere koers, dat mensen elke dag opnieuw uitnodigt om meer van het goede te eten.

“Het nieuwe merkverhaal en de visuele identiteit van maaltijdbox Ekomenu zetten het merk neer als een positieve aanjager van gedragsverandering rondom eten. Je ziet het, je proeft het, je voelt het verschil."

Jack Stroeken

Founder & CEO

“Het nieuwe merkverhaal en de visuele identiteit van maaltijdbox Ekomenu zetten het merk neer als een positieve aanjager van gedragsverandering rondom eten. Je ziet het, je proeft het, je voelt het verschil."

Jack Stroeken

Founder & CEO

Next case

Ekomenu

Anyway, let’s talk:
Bel ons op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.nl of kom langs.

Anyway, let’s talk:
Bel ons op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.nl of kom langs.

Anyway, let’s talk: Bel ons
op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.com
of kom langs.