Samenbrengen van live en digital in één merk

In een wereld waar live en digitaal steeds meer in elkaar overvloeien, besloten FX Agency en D&B Eventmarketing hun krachten te bundelen. We ontwikkelden een moedermerk dat de kracht van beide bureaus samenbrengt, mét behoud van hun eigen identiteit. Een merk dat barst van de positieve energie, creativiteit en verbinding. Daymakers staat voor verandering, één ervaring tegelijk.

Services

Merkstrategie
Positionering & portfolio
Naamgeving
Manifest & pay-off
Visuele identiteit
Creatieve & design directie


Samenbrengen van live en digital in één merk

In een wereld waar live en digitaal steeds meer in elkaar overvloeien, besloten FX Agency en D&B Eventmarketing hun krachten te bundelen. We ontwikkelden een moedermerk dat de kracht van beide bureaus samenbrengt, mét behoud van hun eigen identiteit. Een merk dat barst van de positieve energie, creativiteit en verbinding. Daymakers staat voor verandering, één ervaring tegelijk.

Samenbrengen van live en digital in één merk

In een wereld waar live en digitaal steeds meer in elkaar overvloeien, besloten FX Agency en D&B Eventmarketing hun krachten te bundelen. We ontwikkelden een moedermerk dat de kracht van beide bureaus samenbrengt, mét behoud van hun eigen identiteit. Een merk dat barst van de positieve energie, creativiteit en verbinding. Daymakers staat voor verandering, één ervaring tegelijk.

Waar het klikt

We doken diep in de cultuur van beide bureaus: hun sterke wortels, eigen energie en gedeelde drijfveer om mensen in beweging te brengen. We ontdekten wat ieder merk uniek maakt, én waar ze elkaar vonden: in het geloof dat echte beleving iets kan losmaken. Als motor voor verandering. Van daaruit kon de naam ontstaan. Na een creatief en intens naamtraject was het raak: Daymakers. Een naam die je blij maakt. Die lucht geeft. Die vooruitdenkt.

Waar het klikt

We doken diep in de cultuur van beide bureaus: hun sterke wortels, eigen energie en gedeelde drijfveer om mensen in beweging te brengen. We ontdekten wat ieder merk uniek maakt, én waar ze elkaar vonden: in het geloof dat echte beleving iets kan losmaken. Als motor voor verandering. Van daaruit kon de naam ontstaan. Na een creatief en intens naamtraject was het raak: Daymakers. Een naam die je blij maakt. Die lucht geeft. Die vooruitdenkt.

Waar het klikt

We doken diep in de cultuur van beide bureaus: hun sterke wortels, eigen energie en gedeelde drijfveer om mensen in beweging te brengen. We ontdekten wat ieder merk uniek maakt, én waar ze elkaar vonden: in het geloof dat echte beleving iets kan losmaken. Als motor voor verandering. Van daaruit kon de naam ontstaan. Na een creatief en intens naamtraject was het raak: Daymakers. Een naam die je blij maakt. Die lucht geeft. Die vooruitdenkt.

Aanwakkeren van verandering

Daymakers brengt niet zomaar events tot leven, ze brengen iets in beweging. Dat inzicht werd ons creatieve kompas. Want de momenten die zij ontwerpen, op het podium, op het scherm, of live, zijn vaak het begin van iets groters. Een nieuw idee. Een andere richting. Een frisse energie. Ze creëren plekken waar mensen écht contact maken, op één lijn komen en in beweging durven komen. Waar de toekomst tastbaar wordt.

Aanwakkeren van verandering

Daymakers brengt niet zomaar events tot leven, ze brengen iets in beweging. Dat inzicht werd ons creatieve kompas. Want de momenten die zij ontwerpen, op het podium, op het scherm, of live, zijn vaak het begin van iets groters. Een nieuw idee. Een andere richting. Een frisse energie. Ze creëren plekken waar mensen écht contact maken, op één lijn komen en in beweging durven komen. Waar de toekomst tastbaar wordt.

Daymakers brengt niet zomaar events tot leven, ze brengen iets in beweging. Dat inzicht werd ons creatieve kompas. Want de momenten die zij ontwerpen, op het podium, op het scherm, of live, zijn vaak het begin van iets groters. Een nieuw idee. Een andere richting. Een frisse energie. Ze creëren plekken waar mensen écht contact maken, op één lijn komen en in beweging durven komen. Waar de toekomst tastbaar wordt.

“Daymakers straalt energie uit die je voelt. De nieuwe naam en stijl maken onze positieve energie zichtbaar: open, menselijk en vol beweging. Het ademt wie we zijn: warm, nieuwsgierig en altijd onderweg naar beter.”

Niels Janssen

CEO - Daymakers

“Daymakers straalt energie uit die je voelt. De nieuwe naam en stijl maken onze positieve energie zichtbaar: open, menselijk en vol beweging. Het ademt wie we zijn: warm, nieuwsgierig en altijd onderweg naar beter.”

Niels Janssen

CEO - Daymakers

Next case

Daymakers

Anyway, let’s talk:
Bel ons op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.nl of kom langs.

Anyway, let’s talk:
Bel ons op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.nl of kom langs.

Anyway, let’s talk: Bel ons
op +31 6 18794000, mail naar hello@thisisanyway.com
of kom langs.